GMU:n är slut nästa vecka


Nu är typ GMU klar, är hemma u sundsvall nu på påskledighet till måndag. så skönt att 3 månader är avklarade nu!
Måndagen den 2 maj börjar jag min provanställning som systemtekniker. kommer bli intressant.

I alla fall så hade vi vårat sista projekt "Aldrig ge upp" vilket visade sig vara 7 dygn i fält, 4 dygn i tält 3 dygn under bar himmel. Var av 3 dygn UTAN mat!!! MEN det gick helt okej, humöret var riktigt bra alla dygn.... det gick väldigt fort. sov ca 3-4 timmar per natt, varje natt hade vi patrull som vi gick eller låg och spanade från ett Op.
Vi blev lämande ensam efter dom visisterat oss tagit av oss alla grejor utan läppsyl och kniv typ. sedan dumpade dom oss en och en i skogen skulle vi bygga en egen bivack och sova under den fixa eld osv... var faktiskt riktigt mysigt!
det var en riktigt utmaning den sista veckan,  väldigt lärorik. ska aldrig ta mat förgivet igen......

Nu har jag varit hemma sedan torsdags, känns jätteskönt att vara hemma några extradagar, ren lyx.
Nu ska jag bege mig på påskmiddag hos mormor och morfar!!


VÄRLDENS MYSIGASTE MAX fyller 12 år idag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0