home sweet home.


Nu är jag hemma igen över helgen, hade taco kväll igår med familjen. Gott & mysigt! sob ut till 9 imorse med gos Ozzy <3 sedan var jag in till stan och beställde min nya älskling IPad 2, kommer få den om ca 2 veckor om jag har tur. =D=D
Köpte även nya grejor till Ozzy och Max sedan blev det inpuls köp på en ny stero. så avancerad så inte ens jag fattar mig på den.. men det kommer!!


Nu är i alla fall skyddsvakt veckorna över, överlevde iaf två dygn i fält.. Var dösjuk en dagen, men överlevde som sagt. var två killar som grinade, ett x antal som var tvugen att åka hem för dom hade hosta ... Ja , vad ska jag säga... killar.... 
Under veckan har jag handfängslat många olika människor lärt mig använda en betong och yttligare lärt mig nya närkamps trix :P helt okej vecka . glad att den är över dock!




goooosh,


min nya super stero ,


myst med sötisen Alejandro idag med, plus städat hans skita bur :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0