Mindre än 3 veckor kvar

Aloha,
kan inte fatta att GMU snart är slut! Idag hade vi jobbinterjuv från 4:sjöstrid, om dom godkänner mig så kommer jag erbjudas en tjänst som systemtekniker på en korvett! :) trevligt!
Denna vecka har varit full med olika prov, nu är i alla fall skyddsvakt klar och så har vi haft närkamp examation plus lite andra skriftliga prov. Har även haft kompetensprov på AK5 C, gick Okej!! blää, less att skjuta nu.. Hallelulja för Marinen!

I Tisdags hade vi vårat sista fys test, vi kör beep testet och multitest vilket betyder armhävningar sit-ups armhäng & rygghäng. Beep:n sprang jag på 7,8 men sedan så slog jag typ rekord på hela kompaniet i sit-ups hela 147 st sit-ups gjorde jag efter varandra. C R A Z Y !

Och sist men Inte minst, Världens Bästa Mamma fyller år idag



Och imorgon är det fredag och då får jag åka hem med flyg, lyx.
Sedan på måndag när jag är tillbaka i Karlskrona så börjar "Aldrig Ge Upp Veckan" :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0